Організація навчально-виховної роботи з обдарованими учнями в навчальному закладі
Розглянуто та схвалено на засіданні циклової комісії професії сфери послуг ДНЗ «Глухівське вище професійне училище». Протокол № 2 від 11 лютого 2020року.
Євтушенко Наталія Юрріївна, викладач спецдисциплін вищої
кваліфікаційної категорії ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»
Воітєлєва Галина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент
кафедри педагогіки і методики педагогічної освіти Глухівського національного
педагогічного університету імені Олександра Довженка
Зайцева Ольга Миколаївна,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної
педагогіки і психології Глухівського національного педагогічного університету
імені Олександра Довженка
ЗМІСТ
Втуп
.........................................................................................................................4 РОЗДІЛ І.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ
ОСНОВИ ОБДАРОВАНОСТІ..................7
1.1 З історії дослідження проблем обдарованості…………………………...7
1.2 Поняття «обдарованість» та
його види. Виявлення обдарованої дитини…..............................................................................................................8
1.3 Методи діагностування обдарованих дітей…………………………….12
1.4 Проблеми та реалізація здібностей талановитих дітей………………..21
РОЗДІЛ
ІІ
Організація навчально-виховного процесу З обдарованими
дітьми…………………………………………………30
2.1 Роль педагога у навчанні обдарованих
дітей…………………………...30
2.2 Форми та методи роботи викладачів з обдарованими учнями………..31
2.3 Заходи при плануванні роботи з обдарованими учнями………………33
2.4 Особистісно-зорієнтоване навчання як інноваційний
педагогічний підхід у роботі з обдарованими дітьми……………………………………..35
2.5 Роль інтерактивних методів
навчання при роботі з обдарованими учнями………………………………………………………………………...36
2.6 Використання методу проектів
та презентації при роботі з обдарованими учнями………………………………………………………..40
2.7 Підтримка талановитої дитини батьками………………………………44
Висновки………………………………………………………………………...48
Список
використаних джерел………………………………………………...50
Додатки…………………………………………………………………………..52
Коментарі
Дописати коментар