Організація навчально-виховної роботи з обдарованими учнями в навчальному закладі

 Розглянуто та схвалено на засіданні циклової комісії професії сфери послуг ДНЗ «Глухівське вище професійне училище». Протокол № 2 від 11 лютого 2020року.  

 Укладач:

Євтушенко Наталія Юрріївна, викладач спецдисциплін вищої кваліфікаційної категорії ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»

 Рецензенти:

 Воітєлєва Галина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики педагогічної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка  

   Зайцева Ольга Миколаївна,  кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки і психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

ЗМІСТ

 

Втуп .........................................................................................................................4                                                                                                                                             РОЗДІЛ І.

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ОБДАРОВАНОСТІ..................7

1.1 З історії дослідження проблем обдарованості…………………………...7

1.2 Поняття «обдарованість» та його види. Виявлення обдарованої дитини…..............................................................................................................8

1.3 Методи діагностування обдарованих дітей…………………………….12

1.4 Проблеми та реалізація здібностей талановитих дітей………………..21

РОЗДІЛ ІІ

Організація навчально-виховного процесу З обдарованими дітьми…………………………………………………30

2.1 Роль педагога у навчанні обдарованих дітей…………………………...30

2.2 Форми та методи роботи викладачів з обдарованими учнями………..31

2.3 Заходи при плануванні роботи з обдарованими учнями………………33

2.4 Особистісно-зорієнтоване навчання як інноваційний педагогічний підхід у роботі з обдарованими дітьми……………………………………..35

2.5 Роль інтерактивних методів навчання при роботі з обдарованими учнями………………………………………………………………………...36

2.6 Використання методу проектів та презентації при роботі з обдарованими учнями………………………………………………………..40

2.7 Підтримка талановитої дитини батьками………………………………44

Висновки………………………………………………………………………...48

Список використаних джерел………………………………………………...50

Додатки…………………………………………………………………………..52


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Технологія приготування національних борошняних і кондитерських виробів

Теплова обробка